Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Izrada strategije digitalne transformacije poduzeća KOMOP
Naziv projekta
Izrada strategije digitalne transformacije poduzeća KOMOP d.o.o.
Šifra projekta: NPOO.C1.1.2.R3-I2.01-V3.0019
Kratki opis projekta
Projekt izrade digitalne transformacije ima potencijal značajno doprinijeti konkurentnosti poduzeća KOMOP d.o.o. Tvrtka od svojih početaka nastoji ulagati u digitalizaciju, što postaje sve izazovnije radi razvoja poslovanja. Tome svjedoči i odobren projekt na Pozivu Bespovratne potpore za digitalizaciju u kojem je fokus Prijavitelja bio na digitalizaciju sljedećih poslovnih procesa:
- proces logistike,
- proces natječaja javne nabave,
- proces upravljanja ljudskim potencijalima,
- proces upravljanja imovinom,
- proces strateškog planiranja.
Procesi za koje će se izraditi strategija kroz predloženi projekt i vaučer za izradu strategije digitalne transformacije su:
- proces pružanja korisničke podrške,
- administracija poslovanja,
- osiguranje kvalitete i kontrola.
Ključni koraci u postizanju konkurentske prednosti uključuju definiranje ostvarivih ciljeva digitalne transformacije i izradu mjera za njihovo postizanje. Kroz provedbu projekta očekuje se realizacija sljedećih koraka:
- Analiza trenutnog stanja: Prvi korak za odabranog dobavljača je provesti temeljitu analizu trenutnog stanja poduzeća što uključuje procjenu postojeće tehnološke infrastrukture, operativnih procesa, digitalnih kapaciteta, kao i tržišnih trendova i konkurencije. Cilj je identificirati snage, slabosti, prilike i prijetnje vezane uz cjelovitu digitalnu transformaciju.
- Definiranje ciljeva digitalne transformacije: Na temelju analize, poduzeće će postaviti jasne, mjerljive i ostvarive ciljeve digitalne transformacije, s posebnim naglaskom na korisničku podršku i razvoj proizvoda.
- Identifikacija ključnih mjera: Nakon postavljanja ciljeva, Prijavitelj će zajedno s vanjskim stručnjakom (odabranim pružateljem usluge) identificirati ključne mjere i strategije koje će omogućiti ostvarenje tih ciljeva.
- Planiranje i provedba: Slijedi razrada detaljnog plana i rasporeda aktivnosti kako bi se isto oblikovalo u jasan akcijski plan po kojem će Prijavitelj postupati,
- Kontrola i praćenje: Tijekom provedbe projekta, uspostavlja se sustav za kontrolu i praćenje napretka prema postavljenim ciljevima. Isto će se postići uspostavom ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI-jeva) koji će omogućiti praćenje i evaluaciju učinka digitalne transformacije. KPI-ji će uključivati povećanje produktivnosti, smanjenje grešaka u proizvodnji, kvalitetniju korisničku podršku, efikasniji razvoj novih proizvoda te povećanje digitalnog angažmana kupaca.
Mjere za postizanje uključuju:
Proces pružanja korisničke podrške mijenja se implementacijom višekanalne komunikacije: Kroz digitalizaciju, tvrtka će omogućiti kupcima da se obrate koristeći različite digitalne kanale kao što su e-mail, chat, društvene mreže ili web obrasci. Kroz izradu strategije će se analizirati moguća rješenja i alati te odabrati najoptimalnije.
Istraživanje mogućnosti za korištenje chatbotova: Implementacija chatbotova će pružiti brze odgovore na uobičajena pitanja korisnika te smanjiti opterećenje na tim za podršku kako bi pružili personalizirane odgovore i rješenja korisnicima. Kroz izradu strategije će se analizirati moguća rješenja i odabrati ono koje odgovara potrebama Prijavitelja.
Proces administracije poslovanja planira se mijenjati automatizacijom procesa, čime će se rutinske i ponavljajuće zadatke nastojati ubrzati i automatizirati, pri čemu je potrebno razmotriti predložene alate i mogućnosti, pri čemu se velik naglasak stavlja na upravljanje dokumentacijom.
Proces osiguranja kvalitete i kontrola mijenja se uvođenjem sustava praćenja i procedurama koje će se digitalizirati u svrhu bolje kontrole i brže detekcije proizvoda koji ne ispunjavaju očekivane standarde kvalitete. Kroz digitalizaciju, podaci o kvaliteti i kontrolnim mjerama će se analizirati kako bi se identificirali uzorci, prepoznali potencijalni problemi i predvidjeli mogući kvarovi što omogućuje poduzimanje preventivnih mjera i optimizaciju kvalitete proizvoda.
Kroz uspostavljanje ostvarivih ciljeva i mjera za njihovo ostvarenje, strategija digitalne transformacije će omogućiti poduzeću KOMOP d.o.o. da strateški i sustavno pristupi digitalnoj transformaciji, što će poboljšati njegovu konkurentnost u industriji i osigurati otpornije poslovanje za jačanje izvoza.
Izrada plana digitalne transformacije omogućuje Prijavitelju da jasno definira svoje ciljeve i prioritete u digitalnoj transformaciji. Definiranje ostvarivih ciljeva pomaže usmjeriti resurse i napore na ključne inicijative, umjesto da se rasprše na nepovezane ili neefikasne aktivnosti što povećava fokusiranost i usmjerenost poduzeća prema konkretnim pomacima i jačanju konkurentnosti za daljnji rast i razvoj.
Ukupna vrijednost projekta i iznos koji sufinancira EU:
Ukupna vrijednost projekta iznosi 12.500,00 EUR
Ukupna vrijednost projekta (prihvatljivi troškovi) iznosi 10.000,00 EUR
Udio EU u financiranju projekta iznosi 6.000,00 EUR
Razdoblje provedbe projekta
27.10.2023. – 27.10.2024.
Kontakt za više informacija
e-mail: info@komop.hr